Sista dagen

Idag har vi vår sista dag på denna ljuvliga ö. Tråkigt som tusan. Men, oftast när man reser känner man att man inte varit borta tillräckligt när man ska åka hem, men både jag och Jocke känner att den här resan har varit lång och det känns ok att åka hem. Missförstå oss rätt, det är UNDERBART att vara borta och jag hade inte tackat nej till flera månader/länder, men vi har verkligen varit borta länge och hunnit uppleva så himla mycket på den här resan. Det känns som att det var tre år sen vi var i New York t.ex, men det var ju faktiskt bara 5 veckor sen. Helt sjukt. Och Jocke är verkligen min ultimata resekamrat, jag är så tacksam över att ha honom vid min sida, min lilla bubben. :)
 
Igår och idag har vi bara slappat och jag har inte fotat nånting. Imorrn flyger vi hem. Med en Jumbojet (Jockes våta dröm, haha). Det ska bli skoj. Sen väntar middag och bio med bästa Malin som tagit hand om vårt hem denna tid. :)