Sista dagen

Idag var vi förbi Sensoji tempel på Malins begäran. Jag och Jocke var här för tre år sen, så Malin gick in i templet, jag satte mig i skuggan och Jocke gick runt och samlade portaler med sitt spel. Efter vi varit där åkte vi till ett köpcenter vi också varit på tidigare.
 
Tanken var att visa Malin butiken med mangaporr (Det är som en sexbutik, men med tecknade dockor och tidningar. De är för blyga för att kolla på riktiga människor här så de kollar på tecknade tjejer istället. Så märkligt.). Det är så annorlunda så man bara måste se det med egna ögon, haha. Sen har de även såna där tuggummiautomater men med använda trosor i som man kan köpa. Heläckligt, men man bara måste se det.
 
Vi hittade butiken, men inga använda trosor, haha. Vi var även och åt sushi där man plockar på sig det man vill äta och sen när man ska betala så räknar de ihop tallrikarna. Varje färg har ett specifikt pris, exempelvis blå tallrik 180 yen, röd tallrik 110 yen osv. Man kan även specialbeställa tallrikar via en skärm och så kommer det man har beställt utrullandes på ett tåg till platsen där man sitter. Himla roligt. Vi var här för tre år sen och jag gjorde som jag gjorde då; jag äter inget, men jag beställer massa roligt till Jocke via tåget. :)
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi på ett hotell vid flygplatsen. Blir skönast så imorrn när vi ska flyga. Ska bli spännande och se om mina Nordkoreanska dockor är kvar. :)